HORARI:
Dill a Div de 08:00h a 20:00h
Diss de 08:00h a 13:00h
TRUCA ARA:
972 26 15 30

Gimnàstica al cotxe: 10 exercicis per fer en el teu viatge de vacances

Gimnàstica al cotxe: 10 exercicis per fer en el teu viatge de vacances

Durant el viatge de vacances en cotxe, pots fer aquests senzills exercicis de gimnàstica perquè els teus músculs es destensin i condueixis més segur.

El viatge de vacances és llarg. Gaudeixes de la teva trajecte en cotxe, però al cap d’unes hores teu cos necessita destensar alguns músculs. Des autopista.es et proposem uns senzills exercicis de gimnàstica perquè no només tu, sinó també els ocupants del vehicle, practiqueu amb seguretat (aprofita quan pareu a fer benzina) al llarg del viatge. Seran pocs minuts, però notaràs els resultats.

1.- Cames en tensió

Esquena recta, separada del respatller, cames obertes a la distància de les espatlles i talons recolzats a terra. Col·loca les mans sobre els músculs interns de les cames. En expirar, empeny de les cames cap al centre, però bloquéelas al mateix temps amb la força dels braços. Mantingues la posició en tensió 10 segons, després relaxa’t. Repeteix l’exercici 3 vegades.

2.- Estirament als costats

Amb l’esquena recta, aixeca els braços i junta les mans darrere del cap. Inspira, i al expirar flexiona el tronc cap a la dreta i mantingues la posició durant 15 segons. Torna a la posició de partida i realitza el mateix exercici cap al costat esquerre. Repeteix altres 3 vegades cap a la dreta i 3 a l’esquerra, alternant els costats.

3.- destensa els braços

Amb l’esquena recta, agafa’t el colze esquerre amb la mà dreta, mantenint el braç flexionat en angle recte. En expirar, tira cap a tu del colze, gairebé fins a tocar el pit, però sense aixecar l’espatlla. Mantingues la tensió 15 segons. Repeteix-ho tot a 6 vegades, alternant els braços.

4.- Braços cap endavant

Esquena recta, braços estesos cap endavant a l’altura de les espatlles. En expirar, baixa les espatlles i estira cap endavant els braços tot el que puguis. Mantingues la tensió durant 15-20 segons i repeteix 3 vegades.

5.- Espatlles, amunt i avall

Esquena recta i separada del respatller, braços estesos al llarg del cos. Aixeca i baixa lentament les espatlles 10 vegades. Realitza, a més, 10 girs només de les espatlles cap a fora i altres 10 cap a dins.

6.- Elevar-amb els braços

Esquena recta, cames juntes, mans recolzades en el seient. Puja i baixa el cos, estenent i flexionant els braços. Repeteix el moviment 15-20 vegades seguides, fins a un total de 3 sèries.

7- Braços forts

Amb l’esquena recta i separada del suport, mantingues els braços flexionats i estreny els punys. Tira de les mans cap amunt però sense moure els braços. Mantingues la tensió 10 segons, 3 vegades.

8.- Estira el coll

Esquena recolzada en el respatller, peus enganxats al seient, braços estesos i mans recolzades en la vora del volant. En expirar, baixa les espatlles i el cap, estenent bé els braços. Mantingues la tensió 10-15 segons, 3 vegades.

9.- Mou el cap

Esquena recta i ben recolzada en el respatller. Inclina el cap cap a la dreta ajudant-te amb la mà per augmentar la tensió. Mantingues la posició 10-20 segons. Torna a la posició de partida i repeteix l’exercici cap al costat esquerre. Repeteix-ho tot a 6 vegades, alternant els costats.

10.- Mà oberta i tancada

Esquena recta, braços estesos cap endavant, una nina recolzada a la part alta del volant i el palmell completament oberta amb tots els dits estesos. L’altra mà agafa el volant i queda ben tancada. Mantingues la posició 10 segons. Repeteix 20 vegades, alternant les mans dreta i esquerra.

Font: autopista.es

Posted ByJaisaOnagost 5,2016

Jaisa